One grain of sand

Jag anmälde mig just till vårshowen på vår skola, haha vad tänkte jag med?! Jag, Sanna och Bella ska sjunga One grain of sand med Ron Pope. Sanna och Bella har sångröster som någon skulle kunna döda för medans jag har en sångröst dom flesta helst skulle vilja slippa höra. Men nu ska jag inte klaga, utan jag tycker att våran grupp är jättebra och Bella och Sanna är ju bara föööör härliga. Och detta är ju bara en rolig grej, inte direkt att jag ska sjunga inför någon talangscout eller något, hallååå.
 
Har ni inte lyssnat på One grain of sand är jag snäll bloggerska och slänger in den här.
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Nej men gud vad kul <3

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post? Det är bara jag som ser

Har du också en blogg/hemsida?

Och sen får du ju inte glömma kommentaren ;)

Trackback
RSS 2.0