Plugga på datorn...

Att plugga på datorn är inte riktigt min grej...
Så fort jag inte riktigt vet vad jag ska skriva eller bara blir uttråkad så sätter jag mig och kollar på annat... 
Som nu, nu sitter jag och kollar efter mysiga sweaters till hösten och jeans. Jag måste verkligen ha ett par nya jeans, för just nu har jag bara ett par. ETT PAR! Jag spräckte mina andra byxor, så nu när jag ska tvätta mina byxor får jag skynda mig att slänga in dem i tvättmaskinen, sen hänga upp dom på tork och hoppas att dem hinner torka innan jag ska ha dem.
Men ja det funkar väl...
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag kan inte heller plugga på dator!
Det blir ju helt fel, jag vill egentligen inte ens att man ska skriva på datan i skolan, utan bara använda den som sökmotor och liknande :)
Kram :)

2013-10-07 @ 14:40:51
URL: http://meheartit.devote.se

Vill du kommentera? Nej men gud vad kul <3

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post? Det är bara jag som ser

Har du också en blogg/hemsida?

Och sen får du ju inte glömma kommentaren ;)

Trackback
RSS 2.0