Reblog - Alla hjärtans dag

Idag är det ju alla hjärtans dag som nog ingen har missat. Hade faktiskt inte tänkt att skriva ett inlägg utan tycker att ni ska läsa detta inlägg som jag hittade på min fina vän Wilmas blogg igår. Alltså har Wilma skrivit detta inte jag ;)
 
Vet ni? Alla hjärtans dag handlar om mer än kärleken mellan en pojkvän & flickvän, flickvän & flickvän eller pojkvän & pojkvän, det handlar om all kärlek i världen har jag bestäm mig för. Så varför göra det till en deppig forever alone day? Varför inte göra det till en uppskatta-all-kärlek-du-har-runt-omkring-dig-dag? 
Tänk på all kärlek du får av dina kompisar, dina föräldrar, syskon, hundar, katter, till och med den där snälla busschaffören eller den vänliga kassörskan. 
Så kommer jag tänka imorgon i alla fall. Jag ska klä mig fint, känna mig nöjd och helt enkelt vara extra snäll och tacksam för all kärlek jag faktiskt har. 
 
Det där fick jag läsa på Wilmas blogg igår och jag tyckte att det stämde så otroligt bra att jag bara inte kunde låta bli att dela med mig det på min blogg också. ♥ Men jag tycker iallafall att ni ska ta en kik på Wilmas blogg som ni hittar här
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Nej men gud vad kul <3

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post? Det är bara jag som ser

Har du också en blogg/hemsida?

Och sen får du ju inte glömma kommentaren ;)

Trackback
RSS 2.0