iDiwa mobilskal.

 
Här är bara fyra stycken av alla mängder av skal som finns på iDiwa . De har sjukt många fina skal där till både surfplattor och mobiler. Jag tycker att du ska in och ta dig en titt på deras skal och sedan är jag säker på att du hittar något att skriva ner på önskelistan. Eller varför inte ge bort i julklapp till någon annan?
Skalen har ett bra pris, de är alltså inte för dyra som vissa skal kan vara nuförtiden. 
Men som sagt detta är bara några av mina favorit skal och det finns såååå många mer! 
Just dessa skal på bilden är från deras kollektion av designskal av Avanna, IdaDesign och MalinW. Så klicka på bilden eller här för att komma till sidan, jag lovar att du inte kommer ångra dig ;)
 
 
Pssssst.
iDiwa har även en kort leveranstid på 1-2 dagar och en fast frakt! Hur bra liksom?!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snyggt! :)

2013-12-06 @ 18:26:54
URL: http://matildays.forme.se

Vill du kommentera? Nej men gud vad kul <3

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post? Det är bara jag som ser

Har du också en blogg/hemsida?

Och sen får du ju inte glömma kommentaren ;)

Trackback
RSS 2.0