GLAD TJEJ #1

Godmorgon!
Idag vaknade jag runt cirka klockan nio.
Som min gamla vanliga morgonrutin läste jag lite bloggar och kollade på Instagram.

Ni följer mig på Instagram va? Jg heter petterssonarn där också så det är lätt att komma ihåg :)

Efter att ha läst några bloggar gick jag in på Keelas blogg. Och då fylldes jag med lycka gånger tusen!!!!!
Jag hade vunnit stickerapp tävlingen och ska nu få göra helt egna klistermärken! :D
Asså det är helt sjukt hur glad jag är!!!!!!!

Förlåt för trist inlägg utan bilder.... Men blogg appen funkade inte och då går det inte att lägga till Bilder från mobilen...

Kommentarer

Vill du kommentera? Nej men gud vad kul <3

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post? Det är bara jag som ser

Har du också en blogg/hemsida?

Och sen får du ju inte glömma kommentaren ;)

Trackback
RSS 2.0